سیکل معیوب

سیکل معیوب

جستن ، یافتن و آنگاه به اختیار برگزیدن
سیکل معیوب

سیکل معیوب

جستن ، یافتن و آنگاه به اختیار برگزیدن

بقا یا تغییر

این روزهای پر تلاطم در ایران آدم را سردرگم می کند. جوانانی که سینه سپر کرده اند و خواستار تغییر شده اند و بزرگترهایی که از تغییر نگرش و سیاست های حکومت نا امید گشته اند. به نظرم در شرایط کنونی هر دو طیف درست می گویند. حرکت امروز نسل جوان قطعا تاثیر خودش را در فردای این مرز و بوم خواهد گذاشت ولی همچنان حکومت ماهیت مردم ستیز خودش را حفظ خواهد کرد. صحبت از دنیایی است که ارتباطات را صرفا بر اساس قانون همه یا هیچ نمی توان سنجید. ما آدمهای دیروز سخنمان از روی نا امیدی است و جوانان امروز در انتظار فردایی بهتر هنوز امیدوارانه در حرکتند. پس حق بدهید اگر مسیرمان کمی متفاوت باشد! برای آنها که کارنامه حکومت را در طی چهل و اندی سال در عدم تغییر و برآورده نکردن خواسته های به حق شهروندانش دیده اند بقای خود و اطرافیانی که برایشان عزیزند در اولویت است ولی در تفکر نسل جوان این شیوه تفکر باعث تغییر نخواهد شد و کارایی ندارد. آنها که تجربه کرده اند به بقا می اندیشند و جوانترها به تغییر.

نظرات 1 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 11:47 https://polibejavedanegi.blogsky.com/

سلام
امیدوارم نتیجه همه این ها ،بهترین و فرخنده ترین دستاوردها برای ملت باشه.شاید اینبار سر کلاس اجباری تاریخ درس آموخته باشیم.
+کلی گشتم ولی بلاگتون رو پیدا نمیکردم.موفق باشید

سلام. خوشحالم که به من سر زدید و خوشحالم که نظرتون رو برام نوشتید. من هم آرزوی سربلندی و آزادی برای همه هموطنانمون و تمام مردم دنیا دارم. به امید اون روز که نور امید را در چشم تک تک جوانان سرزمینمون ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد